EL RETORN DE LES VELLES GLÒRIES

EL RETORN DE LES VELLES GLÒRIES



dilluns, 3 de febrer del 2014

VILAFRANCA 4 - CONGRES 4

Que ens està passant? aquest any estem fent un paper lamentable si ho comparem amb els dos primers anys a la lliga A de Veterans. No aixequem cap i estem perdent partits que havíem de guanyar si o si. Divendres a Vilafranca vam arribar a perdre per 3-1 i vam donar la volta al marcador per posar-nos 3-4 que hauria sigut una gran manera de guanyar un partit, però resulta que hi ha una nova norma que diu que les faltes directes no es poden xutar molt fortes i el Vilafranca va montar una tangana que l'àrbitre va decidir acabar xiulant un "booling". El Vilafranca va aconseguir treure'n un contraatac per acabar empatant el partit.
En fi, ara toca jugar contra el Malgrat i Ripollet per acabar la primera volta tenint en compte 2 partits pendents a casa: 4Vientos i St. Celoni.

2 comentaris:

  1. Ni el Vilafranca va montar una tangana, ni després de la tangana va venir el gol de l'empat...recordo que quan va fer-se el "booling" el meu company va donar-vos la bola...em posa trist que el resum d'aquest partit sigui el que s'ha publicat.

    Jo, en Pep Vinyals, el porter, després de la meva acció ja vaig sentir-me prou malament de la meva actitut vers el vostre companys, que vaig adonar-me que no haavia actuat d'aquella manera de forma intencionada, malgrat també vaig entendre que després d'acabar el partit i donar la mà a tots els membres de l'equip del Congrés i sobretot el 3er temps del que varem gaudir plegats era prou argument com per entendre que tot havia passat i que el que pasa a la pista allà queda...veig que no, de debò que ho sento molt.

    Gràcies per deixar-me expresar al vostre bloc,

    molta sort

    ResponElimina
  2. Ei Pep, jo no vaig anar a jugar el partit. He fet la crònica segons em van explicar els companys. Si la he de rectificar ho faré. Gràcies !
    Att. Carles

    ResponElimina